مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 15:072022-02-16فرهنگي

 لزوم تسهیل شرایط و حمایت از فعالیت ناشران


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: وظیفه ما تسهیل شرایط و حمایت از فعالیت ناشران است و در همین راستا با تمام توان در خدمت ناشران عزیز استان هستیم.

- ، سعید جابری انصاری ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضای اتحادیه ناشران البرز اظهار کرد: حوزه کتاب و نشر، از مهمترین حوزه های فرهنگ و هنر است که البرز ظرفیت و استعدادهای خوبی در این حوزه دارد و فعالیت 260 ناشر در این استان، بیانگر این ظرفیت هاست.

وی بیان کرد: مشکلاتی که در حوزه نشر وجود دارد، باید با پیگیری ویژه مسئولین معاونت فرهنگی از مراجع وزارتی و استانی رفع شود و در این مسیر، تأمین و توزیع مناسب سهمیه کاغذ ناشران و ارائه تسهیلات بانکی مناسب با کارمزد پایین، می تواند تا حدودی موجبات رونق بیشتر حوزه نشر استان را فراهم کند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: امیدواریم با نگاه حمایتی دولت محترم و همراهی بانک های عامل، شرایط دریافت وام ناشرین تسهیل و اقتضائات و شرایط صنفی ایشان در تصمیم گیری مدیران بانکی لحاظ شود.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما، تسهیل شرایط و حمایت از فعالیت ناشران است و در همین راستا با تمام توان در خدمت ناشران عزیز استان هستیم و ضمن استفاده از ظرفیت های حوزه چاپ و نشر، با استفاده از شأن حاکمیتی و اتخاذ راهکارهای مختلف، از هیچ اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 لزوم تسهیل شرایط و حمایت از فعالیت ناشران

 لزوم تسهیل شرایط و حمایت از فعالیت ناشران